reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adriana Karpinska

Adriana Karpinska

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  21x

Doma na cestách už 8 rokov. Každodenne sa presviedčam, že dobro v ľuďoch nevymrelo, len sa nesmiem nechať oblbnúť. Zameraná na 100% na "moju" obnoviteľnú energiu, snažím sa svojou troškou prispieť k svetlejšiemu životu ľudí. Momentálne v Mjanmarsku. Zoznam autorových rubrík:  Bruselské impresieOstrovné potukyListy z BarmySlovenskoNa čo som narazilaČína je crazyNovozélandský životJuhovýchodná ÁziaSúkromnéBikepacking

reklama

Ostrovné potuky

Hľadanie banánov na Islande

Adriana Karpinska

Hľadanie banánov na Islande

Island je HOT. Až tak, že tam pestujú banány - ževraj najväčšia banánova produkcia v Európe, tvrdili nám. Gúglili sme a majú to troška popletené. Banány sme našli a aj milión turistov, ktorí nám potvrdili, že Island je v kurze.

  • 23. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 839x
  • 1
Čo ostrov, to príbeh

Adriana Karpinska

Čo ostrov, to príbeh

Niekto mi povedal, že na cestovanie po ostrovoch mi stačí týždeň. Ja som si na to vyhradila dva a bolo mi málo. Lebo, hoci majú Faerské ostrovy rozlohu 1300km2 (3% z nášho Slovenska), k niektorým zákutiam som sa dostať nestihla.

  • 27. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 835x
  • 2
S nadhľadom

Adriana Karpinska

S nadhľadom

Na ostrovoch je doprava helikoptérou bežná vec. Uprednostňovaní sú domáci, ale aj pre cudzincov sa miesto v 8 miestnej kabíne nájde. Niekedy sa stane, že tam ste iba vy a dvaja piloti, ktorých už poznáte z predchádzajúceho letu.

  • 21. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Byť innløgumaður - skutočným mužom

Adriana Karpinska

Byť innløgumaður - skutočným mužom

Pri gúglení toho, čo sa vlastne dá vidieť na Faerských ostrovoch, mi začali vyskakovať články o ich tradičnom love veľrýb, konajúcom v lete. Je to jedna z mála krajín, kde veľryby stále lovia na domácu spotrebu.

  • 10. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Národná hrdosť po faersky

Adriana Karpinska

Národná hrdosť po faersky

Faerčania majú jediný deň v roku, ktorý je dôležitejší ako Nový Rok, Veľká Noc a, pre niektorých aj Vianoce - ich národný deň Ólavsøka, ktorým vlastne oslavujú nórskeho kráľa Olafa II.

  • 3. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Krajina nikoho

Adriana Karpinska

Krajina nikoho

Ráta sa za letnú dovolenku krajina, kde je priemerná letná teplota 12°C, prší každý deň a more je také studené, že ľuďom so slabým srdcom by asi neprospelo? Keďže tričko s krátkym rukávom som mala na sebe raz, povedzme, že áno.

  • 29. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 887x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu