reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Adriana Karpinska

Adriana Karpinska

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  21x

Doma na cestách už 8 rokov. Každodenne sa presviedčam, že dobro v ľuďoch nevymrelo, len sa nesmiem nechať oblbnúť. Zameraná na 100% na "moju" obnoviteľnú energiu, snažím sa svojou troškou prispieť k svetlejšiemu životu ľudí. Momentálne v Mjanmarsku. Zoznam autorových rubrík:  Bruselské impresieOstrovné potukyListy z BarmySlovenskoNa čo som narazilaČína je crazyNovozélandský životJuhovýchodná ÁziaSúkromnéBikepacking

reklama

Súkromné

List rodičom na dôchodku

Adriana Karpinska

List rodičom na dôchodku

Moji milí rodičia,  už rozumiem, keď mi na moju otázku Čo robíte odpoviete: Nič. Bez práce v čase korony sú moje dni tiež naplnené ničnerobením a cítim, že mám jedinečnú šancu správať sa ako predčasná dôchodkyňa.

  • 8. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 033x
  • 1
Život v batohu

Adriana Karpinska

Život v batohu

Dlhodobejšie plánovanie nepoznám, budúcnosťou sa veľmi nezaoberám a som rada, že mám prácu na ďalších 8 mesiacov. Menila by som svoj nomádsky život za usadenie sa? Možno áno, ale ešte asi nie.

  • 22. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 245x
  • 12
Splnenie jedného sna v Himalájach

Adriana Karpinska

Splnenie jedného sna v Himalájach

Drahá Adriana, nedávno si sa zúčastnila webináru, kde som hovoril o zavádzaní elektriny v odľahlých dedinách indických Himalájí. Moje meno je Paras Loomba a týmto by som ťa chcel pozvať na našu expedíciu do 2500 ročného kláštora.

  • 26. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 757x
  • 22
Byť či nebyť (na Facebooku)

Adriana Karpinska

Byť či nebyť (na Facebooku)

Takto pred rokom som sa rozhodla zrušiť si facebook konto. Nadobro. Ľudom v Kalifornii trvalo iba 42 dní, kým mi to konto zrušili, počas ktorých som sa samozrejme mohla prihlásť a moja žiadosť o zrušenie by sa tým automaticky anulovala. Lebo veď by som im tým dokázala, že na facebooku predsa len chcem byť. No ja som vydržala a po nejakom čase, keď som sa chcela prihlásiť, facebook mi vypísal, že k mojej e-mailovej adrese žiadne konto neexistuje. A bola som z toho vonku.

  • 19. sep 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 979x
  • 12
Odvrátená stránka života v meste, kde poznám iba zopár ľudí

Adriana Karpinska

Odvrátená stránka života v meste, kde poznám iba zopár ľudí

Niekedy je fajn byť neviditeľná a nemusieť sa nikomu zodpovedať, čo robím a ako trávim svoj čas. Keď však príde na to, aby som pozvala nejakých známych na pub kvíz, ktorý je súčasťou môjho fundarisingu pre školu v Malawi, mám prob

  • 21. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 143x
  • 0
reklama
Nekonečné možnosti bytia "single" a ešte k tomu študentkou

Adriana Karpinska

Nekonečné možnosti bytia "single" a ešte k tomu študentkou

Kde inde si to môžem vyskúšať ako v meste, ktoré ponúka kopec možností a kde nikoho nepoznám. V prvom rade mám množstvo voľného času a nezaplnených dní v kalendári. Zvedavosť a otvorené oči. A keď rapídne zmením svoj účes, nemusím sa nikomu zodpovedať...

  • 18. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 134x
  • 3
A som zase na začiatku

Adriana Karpinska

A som zase na začiatku

Po skoro roku, kedy som sa vydala na Nový Zéland, som zase tam, kde som bola predtým, ako som odišla. Sama, v Európe a s novým cieľom na ďalší rok. Mojím novým domov sa stalo Škótsko, ktoré sa nakoniec od Zélandu veľmi nelíši: autá jazdia na nenormálnej strane cesty, príroda je divoká, more blízko blízučko, prízvuk nezrozumiteľný a ľudia ochotní. Zatiaľ. Týmto teda zahajujem moju kariéru študentky-publicistky, ktorá vymenila Nový Zéland za (ževraj) menej exotické Škótsko a bude odkrývať jeho zákutia a ostrovy. Lebo na tie by som sa v rámci mojich študijných výletov mala ísť pozrieť.

  • 8. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 980x
  • 0
A čo teraz?

Adriana Karpinska

A čo teraz?

Neočakávane, ale predsa, sa môj život na Novom Zélande chýli ku koncu. Z plánovaných 365 dní to bude presne v dvesto deväťdesiaty druhý, kedy nasadnem na lietadlo späť do Európy. Ťažko uveriť, ale za ten čas som nevidela všetko, čo som chcela, pár turistických trás stále ostáva visieť a celé západné pobrežie, ktoré je domnelo úplné odlišné od všetkého, čo sme doposiaľ videli. No čo mi to všetko bolo? 9 a pol mesiaca robenia za minimálnu mzdu, neustáleho sa sťahovania a hľadania podnájmu, neistoty, čo bude zajtra a neschopnosti vyjadriť v angličtine presne, čo myslím. Hm, neznie to ako čas, ktorý by som si zopakovala, či?

  • 26. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 163x
  • 0
Hurikán na nezaplatenie

Adriana Karpinska

Hurikán na nezaplatenie

Nuž, ako naše babičky hovorievali: Človek mieni, Pán Boh mení. Hurikán Sandy bol tiež svojím spôsobom boh, ktorý prinútil tisíce ľudí ostať o pár dní dlhšie na východnom pobreží Spojených štátov. Medzi inými aj mňa a tak si môžem užiť pár dní dovolenky v New Yorku navyše. Nesťažujem sa.

  • 31. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 148x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu