reklama

A už sa zo mňa stáva domáca

Jasné, že ľudia, ktorí tu už žijú dlhšie, pochytia nejaké tie každodenné zvyky. No mne netrvalo ani mesiac a už sa niekedy správam ako Číňania a...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... vo výťahu netrpezlivo stláčam gombík na zatváranie dverí, namiesto toho, aby som počkala, že sa automaticky zavrú samé. 

... na Ni hao (ahoj) odpovedám Bu yao (Nechcem) nielen na miestach, kde viem, že mi chcú predať nejaký nepotrebný suvenír 

Predavačky šarkanov
Predavačky šarkanov 

... som sa odnaučila používať Google na internetové vyhľadávanie, keďže po novom ho Čína blokuje

...sa úprimne teším, ak sa natlačím do ranného metra, hoc by som stála na jednej nohe nalepená na dverách

...namiesto príboru mám radšej, keď jem paličkami

Jeme paličkami - vždy a všade!
Jeme paličkami - vždy a všade! 

... si pri 30°C poviem, že ako je vonku príjemne

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...kontrolujem stav ovzdušia častejšie ako e-maily 

Raz sme hore (bez smogu)
Raz sme hore (bez smogu) 
...a raz dole
...a raz dole 

...s veľkým nadšením využívam eskalátor, ktorý som v predošlom blogu zatracovala (pri toľkých schodoch, každý deň, sa človek poteší, keď ho niečo raz za čas vyvezie -a dnes ráno som ich spočítala: 443 schodov len na jednej ceste do práce, no... zlatý eskalátor)

Adriana Karpinska

Adriana Karpinska

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  21x

Doma na cestách už 8 rokov. Každodenne sa presviedčam, že dobro v ľuďoch nevymrelo, len sa nesmiem nechať oblbnúť. Zameraná na 100% na "moju" obnoviteľnú energiu, snažím sa svojou troškou prispieť k svetlejšiemu životu ľudí. Momentálne v Mjanmarsku. Zoznam autorových rubrík:  Bruselské impresieOstrovné potukyListy z BarmySlovenskoNa čo som narazilaČína je crazyNovozélandský životJuhovýchodná ÁziaSúkromnéBikepacking

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu